Sunday, April 23, 2017

קרן פלס אינסטגרם – ויצירת קשר אישי עם אנשים

קרן פלס היא אחת היוצרות והזמרות הכי מפתיעות של השנים האחרונות. המוזיקה של קרן פלס בשילוב עם ההנחיה שלה בתכניות טלוויזיה שונות הפכו אותה לכוכבת לכל דבר. קרן פלס אינסטגרם זה אחד מחשבונות האינסטרגם הכי אהובים במדינה והם מוכיחים שניהול נכון של המותג שלנו ברשתות החברתיות יכול לאפשר לנו להצליח יותר. קרן פלס מקפידה לעלות תמונות שיש להן תוכן ואיכות שיכולות לאפשר לעוקבים שלה להתחבר אליה. אם אנחנו רוצים ללמוד מקרן פלס מהי הדרך הנכונה ביותר לנהל את חשבון האינסטרגם שלנו אז כדאי לנו להתחיל לנהל את החשבון שלנו במטרה שהוא יאפשר לנו ליצור קשר אישי עם אנשים. ככל שנפרסם בחשבון שלנו תמונות אישיות יותר כך יותר אנשים יגלו בנו עניין וירצו ליצור אתנו קשר.

קרן פלס אינסטגרם – וניהול המותג שלנו

קרן פלס אינסטגרם מנהלת נכון מאוד ברשתות החברתיות את המותג שלה. כאשר אנחנו פותחים חשבון ברשתות החברתיות אנחנו צריכים לדעת איך לנהל את המותג שלנו. המותג שלנו יכול להיות אנחנו עצמנו (כמו במקרה של קרן פלס) והוא יכול להיות גם העסק שלנו. ניהול נכון של מותג ברשתות החברתיות מתחיל על ידי כך שאנחנו שמים לב מי הם האנשים שאנחנו רוצים לפנות אליהם דרך הרשת או במילים אחרות מי קהל היעד שלנו. ככל שיהיה לנו קהל יעד גדול יותר כך יהיה לנו קל יותר לדעת איזה תמונות יכולות לקדם אותנו. אנחנו יכולים לבחור למתג נכון יותר את המוצר שלנו גם על ידי כך שנבחר לפרסם בו תמונות שהן רלוונטיות מבחינה אקטואלית לשיח הציבורי בארץ ולמה שקורה בארץ שלנו.

קרן פלס אינסטגרם – וניהול נכון של הקריירה שלנו

קרן פלס אינסטגרם מנהלת נכון מאוד את הקריירה שלה בין השאר בעזרת ניהול נכון של חשבון האינסטרגם שלה. כאשר אנחנו רוצים לנהל את הקריירה שלנו באופן נכון יותר אנחנו צריכים לדעת לשווק את עצמנו גם ברשתות החברתיות. כאשר אנחנו יודעים לנהל את עצמנו ואת העסק שלנו ברשתות החברתיות אנחנו יכולים להצליח הרבה יותר. חלק גדול מאוד מהצלחה זו הוא היכולת לדעת איזה תכנים כדאי לנו לפרסם ברשתות החברתיות ואיזה תכנים לא כדאי לנו לפרסם בהן. חשוב שנבחר לפרסם תמונות שיש להן עוצמה ויכולת להעביר רגש או מידע באופן מידי וחזק מאוד – כי הגולשים יתחברו אליהן יותר.

 

המאמר קרן פלס אינסטגרם פורסם ראשון בטרופיק

No comments:

Post a Comment